torstai 11. elokuuta 2011

Alaskassa satoi outoa oranssia ainetta

Taas taivaalta on satanut jotain hämärää, mutta tällä kertaa ei onneksi matoja. Keltaista ainetta mikä on toistaiseksi mysteeri.


Yhdysvaltain Alaskassa sijaitsevassa syrjäisessä Kivalinan kylässä on ihmetelty kirkkaanoranssin aineen alkuperää.
Oheisessa 3. elokuuta otetussa kuvassa näkyy ainetta, joka huuhtoutui Kivalinan kylän rantaan.

Rannikkovartioston mukaan kyse ei ole keinotekoisesta aineesta, vaan mahdollisesti jonkintyyppisestä levästä. Alkuperää selvitetään parhaillaan tutkimuksissa.

Brittilehti Daily Mailin mukaan oranssia ainetta on satanut taivaalta. Sitä on löydetty "lauttoina" rannoilta, mutta myös talojen katoilta sekä sadevesitynnyreistä Kivalinassa.

Vedessä aine oli luonnollisesti liuennut mössöksi, mutta maalla sitä on luonnehdittu "pulverimaiseksi" ja "neonväriseksi".

Paikallisilla asukkailla ei ole tietoa, mistä on kyse. Heitä on kehotettu keittämään juomavetensä ja pitämään lapset poissa aineen lähettyviltä.

Rannikkovartiosto on kumonnut kyläläisten epäilyt, että kyse olisi jonkinlaisesta öljyteollisuuden sivutuotteesta. Levää pidetään nyt parhaana veikkauksena.


- Tässä vaiheessa se on mysteeri, totesi alkuperästä tapausta selvittävä kemisti Emanuel Hignutt Daily Mailin mukaan.

- Alueella on useita asiantuntijoita, jotka pystyvät selvittämään, onko se orgaanista ainesta. Ehkä se toisaalta ei olekaan orgaanista (eloperäistä), ja tätä me myös aiomme selvittää.

Lähde: IL 

sunnuntai 7. elokuuta 2011

Tänään klo. 20.00

 ... Vaihtuu URL : http://xfil3z.blogspot.com. Eli 8 aikaan vaihtuu url, ottakaa ylös.

perjantai 5. elokuuta 2011

Euroopan alta on löydetty massiivinen kivikautinen tunneliverkosto




Kuten jo alkuviikosta ilmoitettiin X-Filezin FB ryhmässä, että tälläinen löytö on julkistettu. Tosin silloin ei vielä tapaus ollut isommissa medioissa.

Laitetaan tänne kuitenkin Ilta-Sanomien juttu:


Maan alla risteileviä tunneleita on löydetty aina Irlannista Turkkiin saakka.
Euroopan alla säilyneet tunneliverkostot ovat iältään jopa 12 000 vuotta vanhoja.

Tunneleiden on uskottu olleen eräänlainen "kivikautinen moottoritie", jotka mahdollistivat turvallisen likkumisen paikasta toiseen sekä suojelivat petoeläimiltä, sodilta ja huonolta säältä.

Suurin osa tuhansia vuosia säilyneistä tunneleista pieniä, vain noin 70 senttimetriä leveitä ja korkeita onkaloita, joissa ihminen pystyy juuri ryömimään.

Tutkijoiden mukaan hyvin säilyneiden tunneleiden koko on ollut niiden valmistumisen aikaan paljon tätä suurempi.

- Olemme löytäneet Saksan Braviasta 700 metrin pituisen tunnelin. Itävallassa on noin 350 metriä pitkä jäännös, tunneleita tutkinut saksalainen arkeologi Heinrich Kusch kertoo.

Tukijan mukaan tunneleita on risteillyt maan alla tuhansittain, aina Skotlannista Välimerelle saakka.

- Kaikki eivät ole olleet yhteydessä toisiinsa, mutta kaikkiaan kyseessä on massiivinen tunneliverkosto, Kuch on todennut.

Kusch on kertonut tunneliverkostoiden olemassaolosta uudessa kirjassaan Secrets Of The Underground Door To An Ancient World

Lähde: IS

keskiviikko 3. elokuuta 2011

Hei!

(Jotkut) ovat varmaankin ihmetellyt miksei blogiin ole päässyt vähään aikaan.

Johtuu siitä, että kokeilussa oli osoitteen vaihto "xfil3z". Ja uusi osoite otetaan käyttöön tämän viikon lopussa.

Facebook sivulla uutisoitiin kyllä uudesta urlista ja facebook ryhmässä.

Eli uusi urli tulee olemaan viikon lopussa http://xfil3z.blogspot.com

Käykää tykkäilemässä Facebook sivusta ja käykää tsekkailemassa. Ja ryhmä tullaan luultavasti vaihtamaan "Julkiseksi". Samoihin aikoihin kun uusi urli tulee voimaan!

tiistai 2. elokuuta 2011

Oslossa on toiminut jo vuosia salainen SIMAS-verkosto

Oslon TV2 paljasti vuonna 2010 salaisen verkoston. Verkosto koostui Yhdysvaltain tiedustelupalvelun värväämistä ja palkkalistoilla olevista apureista ja informanteista, joista suuri osa oli eläkkeellä olevia poliiseja ja muita viranomaisia. SIMAS-verkoston tarkoitus oli tarkkailla Yhdysvaltain politiikkaa kritisoivia norjalaisia sekä tiedottaa heistä Yhdysvalloille.

Muuan värvätyistä kuului Norjan terrorismin vastaiseen yksikköön.

Yhdysvaltojen mukaan norjalaiset tiesivät vakoilusta -ja heidän on joka tapauksessa pakko väittää niin- norjalaisten kiistäessä asian. Ei siis ihme, jos välit ovat tulehtuneet.

NATO:n, Yhdysvaltain ja Israelin yhteistyö on vahvaa niin talous-, sotateollisuus-, tiedustelu- ja muissa asioissa. Israel on ollut erillissopimuksella käytännöllisesti katsoen NATO:n jäsen vuodesta 2005.

Iskujen jälkeen puhunut pääministeri Jens Stoltenberg teki selväksi, että Norjaa ei pommittamalla tai ammuskelemalla alisteta, vaikka Norja on pieni maa.

Puheen sanavalinta herätti tunteen, että hän puhuu jollekin määrätylle taholle.

Valtamedian (uutistoimistot, lehdet, tv-kanavat. radioasemat, Hollywood jne.) omistuksesta on globaalisti noin 95–98% juutalaisten käsissä. Arviot vaihtelevat lähteestä riippuen, mutta joka tapauksessa luku on suuri.

Tätä taustaa vasten median tarjoilema Yksinäisen Hullun-teema vaikuttaa ohuelta ja saa aikaan toiveen, että muitakin vaihtoehtoja tutkittaisiin.

Veterans Today huomauttaa vielä suoraan, että Oslossa räjäytetty autopommi oli todennäköisesti harhautusta, ja viittaa suoraan tiedustelupalveluihin, koska “ne ovat ainoat nykyään jotka puuhastelevat moista”. Veterans Today on sivusto, jossa armeijan eri aselajien ja tiedustelupalvelun veteraanit kommentoivat ajankohtaisia tapahtumia.

Lähde: NWO

Europol salakuuntelee Suomen kansalaisten puhelimia, sekä lukee sähköposteja/fakseja

Euroopan Unionin salainen poliisi Europol on saanut luvan salakuunnella Suomen kansalaisten puhelimia, sekä lukea heidän sähköposteja/fakseja jo samana vuonna, kun Suomi liittyi Euroopan Unioniin.

Salakuuntelua Suomessa

Siitä selviää mm. että,

- Suomen edustajat hyväksyivät aiesopimuksen perustuslain vastaisesta EU:n salakuunteluoikeudesta maassamme tammikuussa 1995.

- Suomen hallituksen edustajat oli vihitty hankkeeseen jo vuonna 1993.

- Hallitus salasi asian sekä ennen että jälkeen EU:sta vuonna 1994 järjestetyn neuvoa antavan kansanäänestyksen

- Asia julkistettiin vasta 1996 pikkupräntillä EU:n virallisessa lehdessä mutta ei Suomen mediassa ennen kuin tv3:n 45 minuuttia mainitsi asian lokakuussa 1997 esitetyssä jaksossa. Ohjelmassa haastateltiin Statewatch-järjestön Tony Bunyania.

- EU:ssa omien kansalaisten salakuuntelu hyväksyttiin kirjallisella menettelyllä asiasta lainkaan keskustelematta taikka kansalaisia tiedottamatta

- EU:lle salakuunteluoikeuden Suomessa antava sopimus oli esillä eduskunnan suuressa valiokunnassa 17.11 1995. Pöytäkirja kokouksesta on laadittu niin, ettei siitä ilmene että kysymys oli salakuuntelusopimuksesta; tämä käy ilmi ainoastaan pöytäkirjan liitteesta A§7

- Liitteenä on Suomen sisäasiainministeriön poliisiosaston 13.11 1995 päivätty muistio

- Sopimuksen "Yhteinen aiejulistus laillisesta salakuuntelusta" on ilman asia-/diaarinumeroa

- Koska salakuuntelu Suomessa on laitonta, otsikoinnin voi katsoa olevan tietoista hämäystä

- Valtioneuvoston eli hallituksen kannasta poliisiosaston muistioon todetaan että "Suomi on asian valmistelun yhteydessä ilmoittanut olevansa valmis hyväksymään asiakirjan."

- Suuressa valiokunnassa esitetyistä mielipiteistä pöytäkirja ei kerro mitään, oliko hyväksyntä yksimielinen?

- Yhteisessä julistuksessa EU-maat hyväksyvät televiestien kuuntelun välineenä "vakavaa rikollisuutta vastaan" sekä "kansallisen turvaamisen suojaamiseksi". Sitä, mitä tarkoitetaan kansallisen turvallisuuden suojaamisella, ei määritellä.

- Missään eduskunnan suurelle valiokunnalle jaetussa , pöytäkirjan liitteenä olevassa asiakirjassa ei kerrota että kyseessä on EU:lle annettu salakuunteluoikeus

- julistukseksi liitteessä nimitetyssä sopimuksessa puhutaan vain täytäntöönpanoviranomaisista (salakuuntelun järjestäjät) mainitsematta Europolia

- Sopimus edellyttää että kaikkia puheluita pitää pystyä tarvittaessa kuuntelemaan: teleoperaattorien on annettava viranomaisten käyttöön liittymät, joilla kuunneltavat viestit voidaan siirtää salakuuntelijoille. Kuunneltava kohde ei saa huomata että häntä kuunnellaan.

- Verkko-operaattorien ja teleliikennepalvelujen tarjoajien on suojattava tiedot kuunneltavien tai kuunneltujen puhelujen määrästä ja siitä, mitä puheluja on kuunneltu tai kuunnellaan, eivätkä he saa paljastaa kuuntelutapaa koskevia tietoja.

- Koska tietoliikennetekniikka kehittyy nopeastai, laitevalmistajille ja teleoperaattoreille on annettava tarkat ohjeet siitä, millaisia heidän laitteidensa tulee olla, määrää aiesopimus.


Linkki: NWO

Pitkästä aikaa. :)